Ruilen & retourneren

Niet 100% tevreden met het artikel? Jammer, maar geen enkel probleem om het artikel te retourneren binnen 8 dagen.

Stuur eerst even een mailtje! Zie onderstaand stappenplan.

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening. 

Heeft u een bestelling gedaan met een bedrag boven de €100.= en wilt u uw bestelling deels retourneren dan moeten wij de gemaakte verzendkosten als de bestelling onder de €100.= uitkomt ook alsnog inhouden. 

Wij adviseren om het pakketje te versturen met een track and trace.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor het kwijt raken van pakketjes.

Aanbiedingen/Sale kunnen NIET worden geretourneerd.


Stappenplan retourneren: 
1. Controleer eerst of uw retour aan de voorwaarden voldoet:
- Het artikel dient ongedragen / onbeschadigd te zijn inclusief prijskaartje.
- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden.

2. Stuur een e-mail binnen 2 werkdagen naar juffrouw.ooievaar@outlook.com, vermeld het ordernummer en geef aan welk product u wilt retourneren.

3. Verpak het artikel zorgvuldig , voeg uw gegevens toe IN het pakket. Doe IN het pakket een briefje met uw gegevens en ordernummer. Missen wij deze gegevens,  dan wordt uw retour NIET  verwerkt.

4. Schrijf het retouradres op de verpakking:

 

Juffrouw Ooievaar

Nijverheidstraat 8

2671 DJ Naaldwijk

 

 

5. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

6. Zodra uw retour door ons is ontvangen storten we het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op uw bankrekening.  

Bij het terugsturen van het artikel krijgt u het volledige bedrag teruggestort, exclusief de gemaakte verzendkosten en exclusief retour verwerkingskosten.

Bestellingen die buiten de retourtermijn vallen kunnen wij niet in behandeling nemen.

Bij bestellingen die geannuleerd worden door u als klant berekenen wij de kosten die zijn/worden gemaakt door IDEAL. (0,58 cent )

Artikelen met korting ( SALE ) of speciaal voor u zijn gemaakt/besteld ( PRE-ORDER ) kunnen niet retour/geruild worden.

 

Beenmode waarvan de verpakking is verwijderd kan niet meer retour.

Artikelen die met korting op koopavonden worden gekocht kunnen niet meer retour! 

Juffrouw Ooievaar is niet aansprakelijk voor defecten (glitters, steentjes, etc.) die na het wassen/dragen zijn ontstaan.

 

Wilt u het artikel ruilen?

 

Bestel het gewenste artikel opnieuw in onze webshop. Op deze manier heeft u het artikel het snelst in huis.

Is uw bestelling defect? Laat het binnen 24 uur na ontvangst weten per mail.

We kunnen geen garantie geven op artikelen die na het dragen pluizen/pillen glitters, steentjes etc.

 

Het bedrag wordt teruggestort via dezelfde methode als waar uw de bestelling mee heeft betaald:

Ideal wordt teruggestort naar het rekeningnummer.

Vooraf overmaken via Atelier De Brocante Opkamer B.V.